شرح وظایف مدیر امور مالی

  • انجام کلیه امور مالی پارک طبق مقرات
  • دریافت و وصول درآمدهای عمومی و اختصاصی پارک
  • تهیه و تنظیم اطلاعات مالی لازم در موارد مختلف دریافتها، پرداختها و اعتبارات و تعهدات، نگهداری
  • دفاتر اعتبارات و تهیه گزارشات لازم جهت مقامات ذیربط
  • رسیدگی به استاد و سیستم های حقوق و مزایای کارکنان از نظر انظباق با مقررات
  • همکاری در تهیه و تدوین بودجه جاری و عمرانی پارک
  • نگهداری و تنظیم اسناد مالی
  • رسیدگی به اسناد مالی پارک از حیث تطابق مقررات و آئین نامه های مالی
  • نظارت بر مصرف صحیح اعتبارات از طریق رسیدگی قبل و بعد از آن
  • پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شاغل و بازنشسته موظفین و سایر هزینه های مربوط به آن
  • اعمال نظارت در حفظ و نگهداری و تنظیم دفاتر اموال و مراقبت در اجرای قوانین و مقررات مربوط به آئین نامه های اموال دولتی و نحوه استفاده از آنها
  • تهیه و تنظیم گزارشهای عملکرد مالی جهت ارائه به معاونت پشتیبانی
  • انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق