شرح وظایف مدیر امور مالی
انجام کلیه امور مالی پارک طبق مقرات
دریافت و وصول درآمدهای عمومی و اختصاصی پارک
تهیه و تنظیم اطلاعات مالی لازم در موارد مختلف دریافتها، پرداختها و اعتبارات و تعهدات، نگهداری
دفاتر اعتبارات و تهیه گزارشات لازم جهت مقامات ذیربط
رسیدگی به استاد و سیستم های حقوق و مزایای کارکنان از نظر انظباق با مقررات
همکاری در تهیه و تدوین بودجه جاری و عمرانی پارک
نگهداری و تنظیم اسناد مالی
رسیدگی به اسناد مالی پارک از حیث تطابق مقررات و آئین نامه های مالی
نظارت بر مصرف صحیح اعتبارات از طریق رسیدگی قبل و بعد از آن
پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شاغل و بازنشسته موظفین و سایر هزینه های مربوط به آن
اعمال نظارت در حفظ و نگهداری و تنظیم دفاتر اموال و مراقبت در اجرای قوانین و مقررات مربوط به آئین نامه های اموال دولتی و نحوه استفاده از آنها
تهیه و تنظیم گزارشهای عملکرد مالی جهت ارائه به معاونت پشتیبانی
انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق |