شرح وظایف مدیر امور اداری

  • اجرای سیاست ها و خط مشی های پارک در زمینه های مربوط به امور اداری، استخدامی، تشکیلاتی و پشتیبانی
  • تهیه و تنظیبم آئین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل های اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذیربط بر اساس ظوابط و مصوبات پارک و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تایید
  • مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیات های رسیدگی به تخلفات اداری
  • مطالعه و بررسی رشته های شغلی مشاغل پارک و ارائه نظرات و پیشنهادات اصلاحی به مراجع ذیربط
  • ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلبی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل پارک
  • برنامه ریزی در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز پارک و ارائه طرح ها و پیشنهاد های لازم و هچنین انجام امور مربوط به استخدام انها
  • پیش بینی ترفیع و تغییر گروه سالانه کارکنان با کمک واحد های مربوط
  • همکاری با حراست سازمان موسس در زمینه حفاظت از ساختمان ها،اموال و تاسیسات
  • انجام تدارکات و تامین وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحد های مختلف پارک و سفارش ان از داخل و خارج کشور با هماهنگی کامل واحد های ذیربط
  • شرکت در جلسات تهیه و تنظیم بودجه پرسنلی کارکنان
  • انجام امور مربوط به قراردادهای پرسنلی کارکنان پارک با هماهنگی مسئولین ذیربط
  • تهیه طرحهای مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرحهای مزبور
  • برنامه ریزی و نظارت بر روشهای مطلوب اداره امور استخدامی پارک
  • نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنمایی های لازم
  • همکاری در امر تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح و ظایف، نمودار و پستهای سازمانی پارک
  • نظارت بر امور حضور و غیاب، ورود و خروج و انتظامات پارک، اضافه کاری و انتصاب کارکنان
  • مشارکت در جلسات و کمیسیونهای مختلف و اظهار نظر و ارائه پیشنهادات لازم
  • رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم
  • نظارت بر امر ارزشیابی واحدهای تابعه
  • تهیه و تنظیم آمارهای لازم درباره فعالیتها و نیروها و عوامل موجود در پارک و واحدهای تابعه به منظور اعمال نظر صیح و منطقی در مدیریت پارک
  • برقراری ارتباط با کارشناسان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت تجدید نظر و تغییرات در سازمان و تشکیلات پارک
  • بررسی پیشنهادات واحدها در مورد تغییر و اصلاح پستهای سازمانی و شرح وظایف و تهیه گزارشات لازم و انجام اقدامات ضروری جهت رفع مشکلات سازمانی آنها
  • مطالعه و بررسی و همکاری در امر طبقه بندی مشاغل کارکنان
  • انجام و بررسی و همکاری در امر طبقه بندی مشاغل کارکنان
  • انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق