چاپ        ارسال به دوست

بازدید دستیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از غرفه پارک علم و فناوری

 دستیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از غرفه پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط‌عمومی پارک علم و فناوری، دومین روز، این دوره نمایشگاه آبادیران با بازدید مسئولان و علاقه‌مندان ادامه داشته و در جریان این بازدیدها «حامد فروزان»، دستیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم از غرفه پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته بازدید به عمل‌آورده و از نزدیک با فعالیت‌ها و نمایندگان شرکت‌های دانش‌بنیان زیر مجموعه پارک علم و فناوری که در این دوره نمایشگاه آبادیران شرکت کردند، آشنا شد.

 واحدهای فناور شرکت‌کننده از مجموعه پارک علم و فناوری هایتک کرمان در نمایشگاه آبادیران، پرتو همراه هیام، پیشتازان عرصه هوشمند دماوند، فراسوی ابعاد، سرماآوران داتیس کیان، توسعه شبکه نگر رابین، مشاوران هوشمندسازان علم، مکمل دام جواهر، پیشگامان زیست فناور مرمر، هوشمند نوآوران پارسا هیرمند، آریا زریر ارشا، رایاپرداز ویرا گستر هستند که نمایندگان آنها جهت معرفی خدمات خود تا ۲۵ خردادماه در غرفه پارک علم و فناوری هایتک حضور خواهند داشت.

 گفتنی است این نمایشگاه تا ۲۵ خرداد در مصلای امام خمینی (ره) تهران دایر بوده و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۷ از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

  


١٤:١٩ - چهارشنبه ٢٣ خرداد ١٤٠٣    /    عدد : ٤٨٠٤    /    تعداد نمایش : ١٤٦