چاپ        ارسال به دوست

پویش درختکاری با کاشت بیش از120 اصله درخت مثمر با جانمایی مناسب در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته برگزار گردید.


پویش درختکاری  با کاشت بیش از120 اصله درخت مثمر با جانمایی مناسب در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته برگزار گردید.

به مناسبت هفته درختکاری، رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی وفناوری پیشرفته و جمعی ازاعضای هیئت علمی، دانشجویان و یاوران علمی ، در فضای سبز دانشگاه مبادرت به کاشت درختان مثمر نمودند.


دکترحسین محبی در آیین کاشت نهال در این دانشگاه گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که کاشت هر درخت را یک حرکت انقلابی و نگه داشت آن را یک فریضه دانستند،  امسال  بیش از 120 اصله درخت سیب وآلو با جانمایی مناسب در مجاورت‌ خوابگاه‌های دانشجویان کاشته شد.

وی با بیان اینکه همه باید با توجه به توصیه های رهبری در جهت حفظ درختان و گسترش فرهنگ درختکاری گام‌های مثبتی بردارند، ادامه داد:

فرهنگ درختکاری، توسعه فضای سبز و حفظ و حراست از محیط زیست و منابع طبیعی حرکتی ارزشمند است و میراثی است که از ما به آیندگان می‌رسد.

دکتر حسین محبی، ضمن بیان فوایدی از جمله کاهش آلایندگی و گسترش فضای سبز،  روز درختکاری و هفته منابع طبیعی را فرصت مناسبی دانست که هر فرد درختی  به نام خود یا افراد دیگر به یادگار بگذارد و گفت: ما این فرصت را مغتنم شمردیم تا به یاد شهدا  و در جهت افزایش طراوت و زیبایی فضای سبز به استقبال سال نو برویم.



١٣:٤٣ - دوشنبه ٢١ اسفند ١٤٠٢    /    عدد : ٤٦٧٨    /    تعداد نمایش : ٧٧٠