چاپ        ارسال به دوست

به مناسبت گرامیداشت روز وکیل، گفتگویی کوتاه با مدیرعامل واحد فناور «وکیل هوشمند»

«وکیل هوشمند»؛ پلتفرمی جامع حقوقی در بستر اینترنت

 هفتم اسفندماه در تقویم روز بزرگداشت وکیل نام‌گذاری شده است، مردان و زنانی که جامعه به حضور و عدالت آن‌ها نیاز فراوان دارد. به همین بهانه فرصتی محیا شد تا با مدیرعامل واحد فناور «وکیل هوشمند» که زیر مجموعه پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان است به گفتگویی کوتاه بنشینیم و این شرکت که نوعی نوین از خدمات وکالت را ارائه می‌دهد، معرفی کنیم.

 «علی صمیمی» مدیرعامل شرکت «وکیل هوشمند»، این شرکت را این‌چنین معرفی می‌کند، وکیل هوشمند پلتفرم جامع حقوقی کسب‌وکار نوآورانه در بستر اینترنت است که متشکل از وکلا، کارشناسان دادگستری و متخصصین سایر رشته‌ها است و از طریق تکنولوژی روز دنیا، علاوه بر خدمات حقوقی و وکالت، خدمات ویژه‌ای از جمله سیستم سازی حقوقی کسب‌وکار، ارزیابی حقوقی کسب‌وکار، تنظیم قرارداد الکترونیک، پرسش‌وپاسخ از طریق هوش مصنوعی را ارائه می‌نماید.

 به گفته مدیرعامل شرکت «وکیل هوشمند»، این پلتفرم جامع حقوقی کسب‌وکار از سال ۹۸ فعالیت خود را در بستر اینترنت شروع نموده و در سال ۱۴۰۲، شرکت با عنوان «مشاوران هوشمندسازان علم» تاسیس گردیده و به‌عنوان استارتاپ حقوقی کرمانی یکی از ایده‌های خود را با عنوان سیستم سازی حقوقی کسب‌وکار، در پارک علم و فناوری هایتک به مرحله رشد رسانده و خدمات حضوری و الکترونیکی ارائه می‌دهد.

 «صمیمی» در پایان ضمن اعلام لینک https://vakilhooshmand.com که مربوط به سایت وکیل هوشمند است، تأکید داشت که امروزه باتوجه‌به پیشرفت جوامع و پیچیدگی کسب‌وکارها؛ نحوه‌ی مواجهه با چالش‌ها، حائز اهمیت است. اصولاً هر مدیر، بایستی کسب‌وکار خویش را از سه منظر مدیریتی، مالی و حقوقی استحکام بخشد تا موفقیت را به طور نسبی تضمین کند. بدون شک عدم توجه به مسائل و موضوعات مذکور، هر نوع کسب‌وکاری (کوچک، متوسط، بزرگ) را در گذر زمان با محدودیت‌ها و مشکلاتی مواجه می‌نماید؛ لذا وکیل هوشمند، پس از بررسی مشکلات حقوقی، اقدام به سیستم سازی متناسب با هر کسب‌وکار نموده؛ بدین صورت ابتدا از طریق ارزیابی مقدماتی، چالش‌ها و مشکلات را شناسایی و سپس اقدام به سیستم سازی حقوقی طی ۴ مرحله بازسازی، مسیرسازی مقدماتی، ساختارسازی، کوچینگ حقوقی می‌نماید.


١٤:٢٠ - دوشنبه ٧ اسفند ١٤٠٢    /    عدد : ٤٦٣٧    /    تعداد نمایش : ٢٣٣