چاپ        ارسال به دوست

بررسی شرایط واگذاری اراضی شهرک فناوری و نوآوری به متقاضیان جدید

اراضی شهرک نوآوری و فناوری به واحدهای فناور واجد شرایط واگذار می‌شود

جلسه بررسی شرایط واگذاری اراضی شهرک نوآوری و شکوفایی پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته به متقاضیان جدید در تاریخ ۲ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی پارک علم و فناوری، این جلسه با حضور دکتر «فرشید کی‌نیا» رئیس پارک علم و فناوری و تعدادی از مدیران‌عامل و نمایندگان واحدهای فناور متقاضی اراضی و یا مستقر در شهرک نوآوری و فناوری برگزار شد .

در این جلسه شرایط واگذاری که پیش از این به واحدهای فناور اعلام شده بود، دوباره مورد بررسی قرار گرفت و از متقاضیان خواسته شد، ظرف 2 هفته آینده فرایندهای مورد نیاز را طی کرده تا پیش از پایان سال ۱۴۰۲، موضوع واگذاری اراضی به متقاضیان در این دوره به سرانجام برسد.

در جریان این جلسه نمایندگان واحدهای فناور از دغدغه‌ها، چالش‌های موجود در شهرک نوآوری و فناوری گفته و در مورد هر کدام به تفکیک از سوی مسئولان و کارشناسان پارک علم و فناوری راهکارها و پاسخ‌هایی دریافت کردند. رئیس پارک علم و فناوری در این جلسه تأکید کرد که در چهارچوب قوانین و مصوبات وزارت‌خانه در خصوص واگذاری اراضی به واحدهای فناور، تاحدامکان از سوی پارک علم و فناوری تسهیلگری انجام خواهد شد و اراضی به متقاضیان واجد شرایط واگذار خواهد شد.

 در این جلسه نمایندگان شرکت‌های «ترنم اکسیر طاها»، «آلیاژ کاوشگران»، «کیاسم»، «قشم ولتاژ»، «پارس گواه گستر»، «پویشگران فیزیک کاربردی»، «صدف ساحل هلیل»، «پرتو کاربرد بوتیا»، «پدیده عصر علم و فناوری»، «معدنکاران اندیشه‌ساز»، «طوفان ساز» حضور داشتند.

 

 

 


٠٨:٠٢ - شنبه ٥ اسفند ١٤٠٢    /    عدد : ٤٦٣١    /    تعداد نمایش : ٢٣٣