چاپ        ارسال به دوست

در بازدید ریاست پارک علم و فناوری دانشگاه هایتک از شهرک فناوری و نوآوری عنوان شد:

پردیس صنایع خورشیدی در شهرک فناوری و نوآوری هایتک کرمان ایجاد می‌شود

 دکتر «کی‌نیا» رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در تاریخ یکشنبه 23 مهرماه 1402 از شهرک فناوری و نوآوری دانشگاه هایتک کرمان بازدید به عمل آورد.

 به گزارش روابط‌عمومی پارک علم و فناوری، در این بازدید علاوه بر دکتر «کی‌نیا» دکتر «رضوی» مدیر مرکز رشد، دکتر «هاشمی» معاونت فناوری و نوآوری و مهندس «شمسی» معاونت مالی، پشتیبانی پارک علم و فناوری دانشگاه هایتک کرمان حضور داشتند.

 دکتر «کی‌نیا» رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه هایتک در جریان بازدید از شهرک فناوری و نوآوری ، ضمن اعلام این نکته که پردیس صنایع خورشیدی در شهرک فناوری و نوآوری ایجاد می‌شود، گفت: «با توجه به ضرورت توسعه استفاده از انرژی خورشیدی و ظرفیت مناسبی که استان کرمان در زمینه انرژی خورشیدی دارد، این پردیس در زمینی به مساحت 10 هکتار ایجاد خواهد شد.»

 دکتر «کی‌نیا» و هیئت همراه ایشان ضمن بازدید از فعالیت شرکت‌های «تجاری بازرگانی صدف ساحل هلیل»، «بر افراز کشاورز پارس»، «کیان مهر نهاده گستر» و «ساتر چوب کارمانیا» که طرح ساخت‌وساز خود را به اتمام رسانده و بهره‌برداری از فضاهای تحقیق و توسعه خود را آغاز کرده‌اند، با محصولات، خدمات، چالش‌ها و مشکلات این شرکت‌های آشنا شدند. همچنین از مراحل ساخت و تجهیز شرکت‌های «بردهای هوشمند ایرانیان»، «ترنم اکسیر طاها»، «بهارستان یاران» و... بازدید به عمل آمد.

 با اعلام پارک علم و فناوری، زیرساخت‌های شهرک در حال تکمیل بوده و شرکت‌های متقاضی دریافت زمین می‌توانند به مدیریت مؤسسات پارک علم و فناوری دانشگاه هایتک مراجعه کنند .

 

 


١١:٣٣ - سه شنبه ٢٥ مهر ١٤٠٢    /    عدد : ٤٢٣٠    /    تعداد نمایش : ٣٢٩