چاپ        ارسال به دوست

پیام تسلیت رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته به مناسبت عزای حسینی

  به گزارش روابط‌عمومی پارک علم و فناوری، دکتر «کی‌نیا»، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته با پیامی آغاز ماه محرم و ایام سوگواری امام حسین (ع) و یارانش را تسلیت گفت.

 متن پیام به شرح زیر است:

                                                                                        بسمه‌تعالی

 السلام علیک یا أباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک علیکم منی جمیعاً سلام الله أبدا مابقیت وبقی اللیل والنهار ولاجعله الله آخر العهد منی لزیارتکم السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی أولاد الحسین و علی أصحاب الحسین

 محرم یادآور تفکری است که ریشه در وارستگی و آزادگی دارد، جهادی در راه خدا که می‌تواند بهترین الگو برای همهٔ جهانیان باشد، امام حسین (ع) با شهادت خود، درسی را به جهانیان داده است که تا آخرین لحظه دنیا، از آن می‌توان آموخت و سرلوحه کارها قرار داد، تلاش برای وارستگی، آزادگی و رشادت. در زمانه کنونی با نگاه به اعمال و رفتار ائمه اطهار، به‌خصوص امام حسین‌(ع) و تأسی گرفتن از آنها می‌توان بسیاری از گرفتاری‌ها و چالش‌های پیش روی جامعه را با یاری خداوند مرتفع کرد.

 به امید اینکه همهٔ ما از جمله یاران بر حق آن امام همام باشیم، حلول ماه محرم و آغاز عزاداری‌های حسینی را به همه دوستداران سالار شهیدان و خاندان مطهرش تسلیت عرض می‌کنم.

                                                                                                                  فرشید کی نیا


١٢:٠٦ - چهارشنبه ٢٨ تير ١٤٠٢    /    عدد : ٤٠٥٩    /    تعداد نمایش : ٣٤٨