چاپ        ارسال به دوست

معرفی شرکت‌های کرمانی در نمایشگاه «شهر هوشمند ایران»

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری، دومین روز از چهارمین دوره نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی «شهر هوشمند ایران » با حضور پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان(هایتک) از ساعت 9 صبح آغاز و تا ساعت 18 بعد از ظهر در جریان است. نمایشگاه در روز دوم، به طور کلی، حضور چشمگیرتری از مراجعه کننده  را نسبت به روز اول و افتتاحیه تجربه کرد.

در روز دوم نمایشگاه 12 تیر ماه 1402 ،علاوه بر مخاطبان عمومی نمایشگاه، دکتر «وکیلی» مدیر عامل بخش مالی بانک صادرات، دکتر «باقری» معاونت تحقیقات فناوری دانشگاه آزاد و مهندس «رمضانی» معاونت سازمان نظام صنفی کرمان به همراه هیئت‌های همراه، از جمله مسئولین و مدیرانی بودند که از غرفه پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان دیدن فرموده و با شرکت‌های زیر مجموعه پارک علم و فناوری که از استان کرمان در نمایشگاه شهر هوشمند ایران حضور داشتند،آشنا شدند.  

شایان ذکر است، در این نمایشگاه و در غرفه پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان، شرکت‌های «ارتباطات گسسته کریمان»،«هامان آرون دیار»، «کار و فناور کویر»،«پرمون»،«واسنا»، «زراوند» و «مرکز رشد  شهرستان‌های جیرفت و رفسنجان» حضور یافتند.

 

 


١٥:٢٤ - دوشنبه ١٢ تير ١٤٠٢    /    عدد : ٤٠٠٩    /    تعداد نمایش : ٥٥٣