چاپ        ارسال به دوست

پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته و گلرنگ ونچرز فناوری تفاهم نامه امضاء کردند

 

پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته و گلرنگ ونچرز فناوری به عنوان بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر گروه صنعتی گلرنگ با هدف توسعه اکوسیستم فناوری تفاهم نامه امضاء کردند.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی رئیس پارک علم و فناوری با بیان اینکه گلرنگ ونچرز به عنوان بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر گروه صنعتی گلرنگ با هدف توسعه اکوسیستم فناوری در کرمان حضور یافت افزود: این گروه طبق سند توسعه اکوسیستم، با چشم‌انداز همکاری با نهادهای علمی و سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها، تیم‌ها و شرکت‌های فناور کشور؛ در سفری به کرمان، با پارک علم و فناوری و بنیاد نخبگان این استان تفاهم‌نامه امضا کرد و با توجه به زنجیره ارزش گروه؛ ارائه 16 تیم و شرکت فناور منتخب را بررسی شد.

 

فرشید کی نیا در تشریح مفاد تفاهم نامه اظهار کرد: همکاری‌ها بین گلرنگ ونچرز، پارک علم و فناوری و همچنین بنیاد نخبگان استان کرمان تعریف و فراخوان سرمایه‌گذاری برای تیم‌ها و شرکت‌های فناور استان ارسال و تیم‌های متقاضی فرم درخواست سرمایه‌گذاری را تکمیل کردند در مرحله بعد تمامی درخواست‌ها بررسی و با منتخبین،

جلسات آنلاین نیز برگزار گردید.

وی افزود: پس از آن، جلسات ارائه به سرمایه‌گذار به صورت خصوصی و B2B با تیم‌ها و شرکت‌های منتخب برگزار شد. در طی این جلسات، 16 تیم و شرکت فناور  از پارک علم و فناوری با اهدافی چون جذب سرمایه خطرپذیر، ادغام و اکتساب، ورود به بازار و دریافت پروژه به ارائه کسب‌وکار خود در مقابل مدیران گلرنگ ونچرز پرداختند.

همچنین این تیم‌ها که از قبل غربالگری شده بودند، پس از زمان 10 دقیقه‌ای ارائه، بین 10 الی 15 دقیقه به سوالات پاسخ و مستنداتی را نیز ارائه دادند. حوزه فعالیت آن‌ها، مطابق با زنجیره ارزش گروه صنعتی گلرنگ و با موضوعاتی چون هوش مصنوعی، تجارت الکترونیک، معدن، دام و طیور، کشاورزی، دارویی، شوینده، آرایشی و بهداشتی و انرژی بود.

کی نیا ادامه داد: علاوه بر جلسات برگزار شده، در پایان برنامه تیم گلرنگ ونچرز از نمایشگاه پارک علم و فناوری بازدید کردند و به بررسی دیگر محصولات این مجموعه در حوزه‌هایی چون صنعت ساختمان، گردشگری و صنایع دستی، آموزش، محیط زیست و ... نیز پرداختتد.

رئیس پارک علم و فناوری خاطرنشان کرد:  فرصت درخواست سرمایه‌گذاری تیم‌ها و شرکت‌های فناور و نوآور استان کرمان پایان نیافته و همچنان می‌توانند با مراجعه به سایت گلرنگ ونچرز و تکمیل فرم سرمایه‌گذاری آن، به ارتباط با این مجموعه بپردازند.

شایان ذکر است: گروه صنعتی گلرنگ با وجود بیش از 1000 نفر نیروی مشغول به کار مستقیم در کرمان، چندین شرکت در حوزه‌های معدن، پسته، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تجارت الکترونیک و ... را دارا می‌باشد.

 


١٥:١٧ - شنبه ٣٠ ارديبهشت ١٤٠٢    /    عدد : ٣٩٠٢    /    تعداد نمایش : ٣٦١