چاپ        ارسال به دوست

با هدف ارتباط موثر و تعامل با شرکت مس سرچشمه

تور فناوری ویژه مدیران تحقیق و توسعه مس سرچشمه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمان، صبح روز دوشنبه هفتم آذر ۱۴۰۱، پارک علم و فناوری کرمان در راستای اجرای طرح ملی «تور فناوری» با هدف توسعه و اشاعه فرهنگ فناوری و نوآوری، شناسایی توانمندی‌های فناورانه داخلی، بررسی زمینه‌های عرضه و تقاضای فناوری و آشنایی با پارک علم و فناوری کرمان میزبان مدیران تحقیق و توسعه شرکت مس سرچشمه بود.

در این تور فناوری که با حضور مدیران تحقیق و توسعه شرکت مس سرچشمه در پارک علم و فناوری کرمان برگزار شد، طبق برنامه ابتدا مهندس ایرانمنش کارشناس پارک علم و فناوری کرمان به تشریح روند فعالیت پارک علم و فناوری، روند حمایت پارک از ایده‌های صاحبان فناوری، استقرار واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان در مراکز رشد و ساختمان‌های پارک و تعامل در بازاریابی و فروش محصولات و خدماتشان پرداخت.

او ضمن معرفی برخی محصولات صنعتی فناور و دانش‌بنیان پارک، به بحث و گفت‌وگو با مدیران تحقیق و توسعه شرکت مس سرچشمه پرداخت و توانمندی‌های سایر واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان را اعلام داشت.

در ادامه با حضور مهندس نجمی‌زاده توضیحاتی پیرامون روند دانش‌بنیان شدن شرکت‌ها، مزایای دانش‌بنیانی، نحوه استفاده از مزایای محصولات دانش‌بنیان مطرح شد.

سپس پس از این دوره‌ها این مدیران در دفتر دکتر کی‌نیا رئیس پارک علم و فناوری کرمان حضور یافتند و به بحث و گفت‌وگو پیرامون انعقاد تفا‌هم‌نامه همکاری، بازدید از شرکت‌ مس سرچشمه و احصا نیازها و رفع آنان با حمایت واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان پرداختند. 

در ادامه، مدیران تحقیق و توسعه شرکت مس سرچشمه با حضور در مرکز تجاری‌سازی و نمایشگاه دائمی محصولات دانش‌بنیان پارک علم و فناوری کرمان، از آخرین دستاوردهای واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان آگاهی یافتند.

 

در پایان این تور مدیران حاضر با حضور در ساختمان دانش از برخی شرکت‌های صنعتی پارک علم و فناوری کرمان بازدید کردند.


١٥:٠٩ - دوشنبه ٧ آذر ١٤٠١    /    عدد : ٣٥٢١    /    تعداد نمایش : ٦٢٣