چاپ        ارسال به دوست

در دیدار رئیس پارک علم و فناوری کرمان با مدیرکل ارتباطات و فناوری استان کرمان مطرح شد:

همکاری و حمایت مجموعه‌ها در جهت توسعه اکوسیستم فناوری استان

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمان، صبح روز سه‌شنبه هشتم شهریور ۱۴۰۱ دکتر محمدرضا سپهوند، رئیس پارک علم و فناوری کرمان میزبان دکتر حسین ساجدی‌فر مدیرکل ارتباطات و فناوری استان کرمان بود.

در این دیدار ابتدا دکتر سپهوند ضمن تبریک انتصاب ایشان به تشریح روند فعالیتی پارک، تبیین مسیر راه و نحوه حمایت از مجموعه شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور زیر مجموعه این پارک پرداخت.

سپس با بیان این نکته که وظیفه اصلی پارک حمایت از ایده‌های خلاقانه یا نوآور افراد است، گفت:« پارک علم و فناوری کرمان در جایگاه توسعه دهنده اقلیم فناوری استان کرمان، فارغ از دانش‌بنیان بودن یا نبودن ایده‌ها، وظیفه حمایت از ایده‌های افراد را به دنبال دارد و این حمایت صرف در اختیار گذاشتن تسهیلات مالی نیست.»

در ادامه نیز با همفکری دکتر ساجدی فر برخی نقطه ضعف‌های استان کرمان در حوزه اکوسیستم فناوری و فناوری اطلاعات و ارتباطات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان این دیدار و براساس پیشنهادها و مذاکرات انجام شده، ساخت برج فناوری، تسهیل اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات کرمان به واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری کرمان ،راه‌اندازی پردیس علم و فناوری تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، کارخانه نوآوری و یک مرکز داده در دستور کار دو مجموعه قرار گرفت.


٢٣:١٢ - سه شنبه ٨ شهريور ١٤٠١    /    عدد : ٣٣٢٠    /    تعداد نمایش : ٣٤٧