چاپ        ارسال به دوست

تشکیل جلسه کمیته سیاست‌گذاری رویداد حوزه کسب و کارهای خانگی

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمان، دکتر مسعود رضایی‌زاده معاون فناوری پارک علم و فناوری کرمان در روز چهارشنبه بیستم بهمن ماه  با حضور مهندس افشار کارشناس پارک و نمایندگانی از معاونت امور بانوان و خانواده استانداری کرمان، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان، کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان و آموزشکده فنی‌وحرفه‌ای حضرت فاطمه (س)  جلسه‌ای را به میزبانی پارک علم و فناوری کرمان و با محوریت بررسی مشکلات بانوان و کسب‌و‌کارهای خانگی و برگزاری رویدادی فناورانه و خلاقانه با محوریت کسب و کارهای خانگی، برگزار کرد.


در این جلسه ابتدا هر کدام از نمایندگان مشکلات و چالش‌های پیش آمده و شناسایی شده در این حوزه را بررسی و ضمن اعلام آن به دنبال راهکاری برای رفع آن بودند. پس از روشن شدن ابعاد این مسئله، آن‌ها پیرامون نحوه تعامل دستگاه‌ها جهت اثربخشی بیشتر در این حوزه به بحث و گفت‌وگو پرداختند. 

حاضران با بیان  وضعیت کسب‌و‌کارهای خانگی در استان و مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد، ایجاد هماهنگی و شبکه‌سازی را از عمده نیازهای این حوزه دانستند.

در پایان دکتر رضایی‌زاده ضمن جمع‌بندی صحبت‌ها و نکات مطرح شده، پیشنهاد برگزاری رویدادی با مدیریت پارک علم و فناوری کرمان و همکاری سایر دستگاه‌ها را مطرح کرده و مقرر گردید اعضای حاضر در این نشست نظرات خود را پیرامون محورها و نحوه برگزاری این رویداد پیش‌تر اعلام کنند.

 


٢٠:٤٥ - چهارشنبه ٢٠ بهمن ١٤٠٠    /    عدد : ٣٠٢٧    /    تعداد نمایش : ٥٥١