چاپ        ارسال به دوست

استاندار جدید کرمان:

پارکهای علم و فناوری قلب تپنده استانها هستند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری کرمان، استاندار جدید کرمان با بیان اینکه اساس کار در کشور تعامل خرد، عقلانیت و گذشت از سلایق شخصی به نفع منافع ملی است افزود: با کمک همه نخبگان، مردم و نمایندگان مردم فضای همگرایی در استان را فراهم خواهم کرد.


زینی‌وند با اشاره به اینکه یک منشور فراگیر مدیریتی به نام گام دوم انقلاب داریم و تمام اسناد آمایشی و بالادستی در درون بیانیه گام دوم انقلاب مشهود است و باید مورد توجه قرار گرفته و اجرایی شود افزود: نگاه من به مدیریت استان کرمان بر این مبنا است.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان و دانشگاهها یک اصل است و ایجاد فن بازارها و شتاب دهنده ها را باید جدی گرفت ادامه داد: پارکهای علم و فناوری قلب تپنده استانها هستند

زینی‌وند با اشاره به اینکه از ظرفیت تمام جریانات و البته جریاناتی که زیر چتر گسترده ولایت فقیه و جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند استفاده خواهم کرد گفت: توجه به تشکل‌ها و نهادهای مردمی مهم است.

وی با بیان اینکه دستگاههای دولتی آغوش خود را برای تشکل‌های غیردولتی باز کنند و فضای کار و تلاش را فراهم کنید افزود: در دوران جنگ تحمیلی دیدیم وقتی جنگ به مردم واگذار شد موفق شدیم.

استاندار جدید کرمان با اشاره به اینکه بانوان و جوانان دو قشر تاثیرگذار جامعه هستند و باید از این دو قشر مهم استفاده کرد گفت: کرمان استانی سرشار از استعدادهای بی نظیر است اما اداره امور به شکل سنتی ناکارآمدی و شکست در برنامه‌ها را به دنبال داشته است.


١١:٤٦ - دوشنبه ٢٦ آبان ١٣٩٩    /    عدد : ٢٣٥٢    /    تعداد نمایش : ١٣٣٣