چاپ        ارسال به دوست

رئیس پارک علم و فناوری هایتک در کارگروه خدمات فرهنگی، اجتماعی و صنایع خلاق عنوان کرد:

از سازمان‌های استان انتظار می‌رود که از توان شرکت‌های بومی استفاده کنند

کارگروه خدمات فرهنگی، اجتماعی و صنایع خلاق در تاریخ ۱۱ آذرماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی و فناوری پیشرفته کرمان با حضور مدیران اداره کل آموزش‌وپرورش استان کرمان برگزار شد .

در این جلسه دکتر «فرشید کی‌نیا» ریاست پارک علم و فناوری هایتک کرمان و دکتر «اصغر پارسا» معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش استان و « دکترسعادت» رئیس اداره پژوهش، اداره کل آموزش‌وپرورش استان کرمان و جمعی از مدیرعاملان و نمایندگان شرکت‌های زیر مجموعه کارگروه خدمات فرهنگی، اجتماعی و صنایع خلاق حضور داشتند.

دکتر«کی‌نیا» رئیس پارک علم و فناوری هایتک کرمان، در این کارگروه ضمن بیان این موضوع که بر اساس نظر اعضا کارگروه خدمات فرهنگی، اجتماعی از مدیران اداره کل آموزش‌وپرورش دعوت به عمل آمده تا در این جلسه کارگروه شرکت کنند تا زمینه‌های همکاری با اداره مذکور فراهم شده و چالش‌های پیش رو مورد بحث قرار گیرند. «کی‌نیا» ادامه داد: «قوانین و بخش‌نامه‌های اداره آموزش و پرورش قابل درک بوده؛ اما به‌طورکلی از سازمان‌های استان انتظار می‌رود در چهارچوب قوانین برای رفع نیازهای خود از توان شرکت‌های بومی استفاده کنند.»

دکتر«پارسا» معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان، بعد از شنیدن شرح خدمات شرکت‌های حاضر در جلسه پیشنهاد داد که شرکت‌ها برای اینکه درگیر چهارچوب‌های قوانین نشوند، می‌توانند خدمات خود را در قالب طرح بوم به اداره آموزش پرورش و زیر مجموعه‌های این اداره ارائه دهند. وی خاطرنشان کرد که حساسیت آموزش و پرورش در مورد طرح‌های ارائه شده بالا بوده و باید راه‌های را برای همکاری پیدا کرد که نظرات دو طرف تأمین شود.

برخی مدیرعاملان و یا نمایندگان شرکت‌های حاضر در این جلسه، شرح خدمات خود را ارائه داده و درباره مسیرهای همکاری خود با اداره آموزش و پرورش وارد گفتگو شدند. شرکت‌های «دانش‌بنیان کانون ریاضیات کرمان»، «جهان حماسی»، «جامعه نگاران برنا»، «آرمان تمدن مهراد»، «کارآفرینان ایده نگر»، «آرامیس»، «خانه خلاق و نوآوری فرا مهارت»، «آسان دارو»، «پیشتازان عرصه پردازش هوشمند دماوند» ارائه شرح خدمات و محصول داشتند.

 


٠٧:٤٠ - دوشنبه ١٣ آذر ١٤٠٢    /    عدد : ٤٤٠٠    /    تعداد نمایش : ٢٣٤