چاپ        ارسال به دوست

برگزاری جلسه امکان‌سنجی پذیرش سرمایه‌گذار برای شرکت‌ها

 به گزارش روابط‌عمومی پارک علم و فناوری هایتک، جلسه بررسی امکان سرمایه‌گذاری شرکت «راد نیرو»در شرکت‌های زیر مجموعه پارک علم و فناوری مورخ دوشنبه 16 مرداد 1402 در سالن جلسات پارک علم و فناوری هایتک کرمان،برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مدیران عامل شرکت‌های زیر مجموعه پارک که علاقه‌مند به همکاری با شرکت «رادنیرو» و سرمایه‌پذیری بودند، و دکتر «کی‌نیا» ریاست پارک علم و فناوری، دکتر «هاشمی‌نژاد» مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری و مهندس «فضل‌علی» قائم‌مقام مدیرعامل و مهندس «یزدانی» مدیر مالی شرکت «رادنیرو» برگزار شد، مدیران عامل و یا نمایندگان شرکت‌های متقاضی همکاری، به معرفی شرکت‌های خود، عملکرد، اهداف و میزان سرمایه موردنیاز برای توسعه شرکت پرداخته و به سؤالات و ابهامات مدیران شرکت «راد نیرو» پاسخ دادند.

 مهندس «فضل‌علی» قائم‌مقام مدیرعامل شرکت «راد نیرو» در این جلسه از نمایندگان شرکت‌های حضور یافته خواست که میزان ظرفیت سوددهی و فروش محصولات خود را مشخصاً اعلام کرده و بر اساس ظرفیتی که محصول شرکت دارد فرایند بازارسنجی شرکت را هم مطرح کنند.

در این جلسه که به‌منظور امکان‌سنجی برای سرمایه‌گذاری شرکت «رادنیرو» برگزار شده بود، شرکت‌های «بهارستان رایان»، «رایان نیرو»، «بردهای هوشمند»، «ساتر چوب»، «کانون ریاضیات»، «پویشگران فیزیک کاربردی بوتیا»، «افرنگ آوران سما»، «پاویون پخش آورین»،«آرشا گسترش فرا زمان»، «هنر اندیشان نقاش» «فناوری مدرن صدرا» و «اختر تابش ماهان» به معرفی شرکت و ارائه اهداف خود پرداختند.

 گفتنی است مدیران شرکت «راد نیرو» اعلام آمادگی کردند که در دفتر شرکت «راد نیرو» هم پذیرای نمایندگان شرکت‌های مختلف باشند تا امکان سنجی برای سرمایه‌گذاری به بهترین نحو از هر دو طرف صورت بگیرد.

 

 

 


١١:٢٤ - سه شنبه ١٧ مرداد ١٤٠٢    /    عدد : ٤٠٨٧    /    تعداد نمایش : ٣٩٩