چاپ        ارسال به دوست

تفاهم نامه پارک علم و فناوری کرمان با اداره کل فنی و حرفه استان به امضا رسید

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری کرمان طی ایین رسمی با حضور اعضا هیئت رئیسه پارک علم و فناوری کرمان و اداره کل فنی و حرفه ای استان به منظور توسعه مهارت ها و ارتقای ظرفیت اشتغال پذیری، هم افزایی جهت توسعه زیست بوم نوآوری، استفاده از ظرفیت های موجود آزمایشگاهی و گارگاهی طرفین تفاهم نامه ای امضانمودند.

در ابتدای این دیدار دکتر فرشید کی نیا رئیس پارک علم و فناوری ضمن برشمردن ظرفیتهای استان کرمان در حوزه اقتصاد دانش بنیان گفت: حمایت از شرکتهای دانش بنیان مورد تاکید همه ارکان نظام جمهوری اسلامی بخصوص مقام معظم رهبری است و ما باید تلاش کنیم اکوسیستم اقتصاد دانش بنیان استان را تقویت نماییم  تا شعار سال محقق شود.

دکتر کی نیا ادامه داد: این کار در استان کرمان بسیار سخت، اما شدنی است و باید اتفاق بیافتد تا با هم افزایی زمینه توسعه و شتاب بیشتر اقتصاد و تولیدات استان را رقم بزنیم.

رئیس پارک علم و فناوری کرمان افزود: داشتن نیروی ماهر و فنی از مهمترین نیازهای شرکتهای دانش بنیان است، که مهارت افزایی این امر تا حدودی در حوزه اداره کل فنی و حرفه ایست. امیدواریم با امضا این تفاهم نامه بتوانیم با جذب نیروهای ماهر در شرکتهای دانش بنیان و اموزش نیروی مورد نیاز دغدغه های طرفین که یکی نیروی انسانی و دیگری اشتغال است را برطرف نماییم.

دکتر کی نیا در پایان هدف از امضا این تفاهم نامه را توسعه مهارت ها و ارتقای ظرفیت اشتغال پذیری، هم افزایی جهت توسعه زیست بوم نوآوری، استفاده از ظرفیت های موجود آزمایشگاهی و گارگاهی طرفین عنوان کرد.

 

 

 


١٣:٢٠ - چهارشنبه ٣٠ فروردين ١٤٠٢    /    عدد : ٣٨٤٩    /    تعداد نمایش : ٣٢٣