چاپ        ارسال به دوست

برگزاری شورای آموزشی عالی استان در جریان سفر رئیس محترم جمهور به استان کرمان

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمان، ظهر روز پنج‌شنبه بیستم مرداد ۱۴۰۱،  شورای آموزشی عالی استان کرمان با حضور دکتر خطیبی معاون اداری، مالی و پشتیبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نماینده تام‌الاختیار وزیر، دکتر زاهدی نماینده محترم مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، دکتر حسین محبی رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته، دکتر محمدرضا سپهوند رئیس پارک علم و فناوری کرمان و سایر روسای دانشگاه‌های استان کرمان در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

در این جلسه ابتدا دکتر زاهدی ضمن تاکید بر استفاده از نیروی جوان نخبه کرمانی در آموزش عالی، بر اهمیت و توجه مدیران و روسای دانشگاه‌ها بر استفاده از توان علمی و اجرایی جامعه آموزش عالی در صنایع و فعالیت‌های کشور گفت.

سپس روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به ایراد سخن پرداخته و از دغدغه‌های جامعه علمی و دانشگاهیان گفتند. 

در انتها نیز دکتر خطیبی با اشاره بر مشکلات موجود در جامعه گفت:« ظرفیت مجموعه آموزش عالی استان کرمان جزو فاخرترین مجموعه‌های آموزش عالی کشور است. هم به لحاظ نیروی انسانی و نخبگی که اینجا حاضر است و هم به لحاظ ظرفیت‌های بالقوه‌ای که اینجا حاضر است و باید با تلاش هم به حالت بالفعل آن را دربیاوریم.»

 

دکتر خطیبی اذعان داشت:«نکته دیگر که جای تبریک دارد این است که انتخاب روسای مراکز آموزش عالی استان کرمان، به خوبی انجام شده است. تمامی این افراد دلسوز، زحمتکش و دغدغه‌مند هستند.»


٢٠:٣٢ - پنج شنبه ٢٠ مرداد ١٤٠١    /    عدد : ٣٢٨٧    /    تعداد نمایش : ٤٣٠