چاپ        ارسال به دوست

دیدار نوروزی کارکنان با ریاست پارک علم و فناوری کرمان

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان کرمان، روز یک‌شنبه ۱۴ام فروردین ماه ۱۴۰۱، دکتر سپهوند رئیس پارک علم و فناوری در دیداری صمیمانه به تبیین شعار سال و اهمیت فعالیت کارکنان پارک علم و فناوری و بررسی چالش‌های گذشته پرداختند.

در این دیدار که به مدت ۱ ساعت به طول انجامید، دکتر سپهوند ضمن تشکر بابت خدمات‌رسانی کارکنان پارک به بهترین نحو ممکن در سال ۱۴۰۰، به بیان برخی از نقاط قوت پارک علم و فناوری استان کرمان در سال گذشته پرداخت.

در ادامه دکتر سپهوند ضمن تبیین شعار سال و اهمیت جایگاه پارک علم و فناوری در اجرایی کردن آن گفت:« شما کارکنان پارک علم و فناوری کرمان به عنوان بازوی اجرایی در استان پهناور کرمان در بحث توسعه واحدهای فناور و دانش‌بنیان و ارتقا اکوسیستم فناوری هستید. با توجه به نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» با فعالیت شما عزیزان زمینه دانش‌بنیان شدن محصولات واحدهای فناور و اشتغا‌ل‌زایی سرعت بیشتری خواهد گرفت.»

دکتر سپهوند ضمن شنیدن نکات و چالش‌های کارکنان و در پایان اعلام داشت:« در سال ۱۴۰۱ به طور قطع در هر شهرستان، یک مرکز رشد فعال برای تحقق شعار سال و آشکار شدن پتانسیل‌ها و استعدادهای انسانی خواهیم داشت.»

 


١٨:٣٠ - يکشنبه ١٤ فروردين ١٤٠١    /    عدد : ٣١٣٣    /    تعداد نمایش : ٥٠٦