چاپ        ارسال به دوست

حضور پارک علم و فناوری استان کرمان در بیست‌و‌دومین نمایشگاه ملی دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان کرمان، بیست‌‌و‌دومین نمایشگاه ملی دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازارها از تاریخ ۲۳ام‌ آذر‌ماه لغایت ۲۶ام در محل نمایشگاه‌های ملی تهران برگزار شد. در این نمایشگاه پارک علم و فناوری استان کرمان با طراحی  و ساخت غرفه‌ای در سالن شماره ۶ با حضور ۷ شرکت از شرکت‌های زیرمجموعه خود و ارائه محصول ۷ شرکت دیگر کار خود را آغاز کرد.

در این نمایشگاه که با حضور ارگان‌های دولتی و بخش خصوصی همراه بود، زمینه جذب سرمایه‌گذار و بستر ارائه دستاوردها برای بازدید‌کنندگان فراهم شده بود، به نحوی که سرمایه‌گذاران مختلف با حضور در غرفه پارک آمادگی خود را جهت حمایت از محصولات فناورانه شرکت‌های حاضر و شرکت‌های فعال در پارک کرمان اعلام داشتند.

همچنین کارشناسان بخش‌های مختلف نظیر اتاق ایران و ایتالیا، شبکه‌های پژوهشی و تحقیقاتی و…  با حضور در غرفه پارک آمادگی لازم برای همکاری و انعقاد تفاهم‌نامه‌های گوناگون در زمینه‌های مشاوره، تبلیغات، آموزش و … را با پارک علم و فناوری استان کرمان را اعلام داشتند. از دیگر امور انجام شده در این نمایشگاه شبکه‌سازی و ایجاد تعامل کارشناسان پارک کرمان با سایر پارک‌های ایران برای انتقال تجربه و بهره‌مندی از راه‌کارهای پیشنهادی ایشان در رویارویی با مشکلات پارک و واحدهای فناور بوده است.

شما می‌توانید  با کلیک بر‌ روی لینک‌‌های زیر به مشاهده ویدیو‌های تهیه شده توسط روابط عمومی پارک علم و فناوری استان کرمان بپردازید.

 

ویدیو آماده‌سازی غرفه

گزارش تصویری از نمایشگاه

مصاحبه با مهندس زارع‌پور

گزارش اختتامیه نمایشگاه


١٤:١٦ - چهارشنبه ١ دی ١٤٠٠    /    عدد : ٢٩٢٦    /    تعداد نمایش : ٤٧٠