شرح وظایف مدیریت بازاریابی و ارتباطات

  • کمک به تامین زمینه های لازم برای ایجاد تقاضا و ارائه محصولات موسسات و واحدهای مستقر در پارک به بازار
  • برقراری ارتباط با موسسات صنعتی و تولیدی به منظور معرفی امکانات و توانمندی های واحدها و موسسات مستقر در پارک و ترغیب و تشویق آنها به بهره گیری از محصولات و دستاوردهای واحدهای مزبور
  • بررسی نیازهای موسسات تولیدی و صنعتی در ارتباط با فعالیتهای واحدهای مستقر در پارک و انعکاس آنها به واحدهای مزبور به منظور بومی سازی و هماهنگ نمودن محصولات و فرآوردههای آنها با نیازهای واقعی موسسات تولیدی و صنعتی.
  • هماهنگی در زمینه شرکت فعال پارک و موسسات مستقر در آن در نمایشگاه ها و همچنین انجام اقدامات لازم برای بر پایی نمایشگاه های تخصصی در پارک.
  • تهیه و انتشار نشریات تخصصی، جزوات، بولتن ها و پوسترهای مختلف جهت معرفی پارک و موسسات مستقر در آن به بخشهای تولیدی، صنعتی و تحقیقاتی.
  • جمع آوری اطلاعات لازم در جهت آشنا سازی بخشهای مرتبط جامعه با توانمندی ها و دستاوردهای موسسات و واحدهای مستقر در پارک و ارائه آن به روابط عمومی جهت انعکاس در وسایل ارتباط جمعی.
  • انجام مساعدت های لازم برای انعقاد قرارداد بین موسسات و واحدای مستقر در پارک و از یک سو و موسسات تولیدی و صنعتی از سوی دیگر برای بهره گیری از دستاوردهای واحدهای مزبور با هدف حمایت از آنان تلاش در جهت جذب کمک های مالی و فنی و سازمانها و موسسات تولیدی، صنعتی و تحقیقاتی برای اجرای پروژه های موسسات و واحدهای مستقر در پارک.